DOVOLENKA pri vode

Nástrahy a návnady z prvotriednych surovín

Ahojte,
Ako každý rok tak aj tento som mal prvé dva augustové týždne dovolenku a ako už býva zvykom tak na jeden celý týždeň sme išli k vode s partiou a juniormi, druhý týždeň sme vybehli s Katku už len na jednu noc.

Prvý týždeň dovolenky sa niesol v pohodovej atmosfére s partiou pri dobrom jedle a pití..
Podarilo sa nám po chytať vyše 30ks rýb aj keď išlo zväčša o násadu ukázalo sa aj pár väčších kúskov za zmienku stoja traja amury s váhou 10, 13 a 15kg a dvaja kapríci s váhou 6 a 10kg.. Čo sa týka kŕmenia tak som skúšal asi všetko či už Strawberry Bergamottu, Bio Calanus, Scarllet, a mnou najobľúbenejšiu popku Pineapplez Butyricco ktorá mi tento rok dala asi tie najkrajšie ryby ale v podstate každá gulička ktorú som dal do vody mi dala rybu.. Dovolenkový týždeň sme si užili detská sa vyšantili vo vode a všetci sme odchádzali spokojný a hlavne o to išlo 😀

Druhý týždeň a rybačka s Katkou priniesla 5 záberov a 5 krásnych rýb nad 10kg.. Skúšal som si taktiku akú chcem použiť na najbližších pretekoch a vyšla na jednotku po príchode cez deň som rozhádzal bojky na strednú išli dve udice s popku Pineapplez Butyricco ktoré som zasypal čisto partiklom do 10min prichádza jazda a na udici je krásne 17kg torpédo..
Do noci sa nič nedeje a tak sa bavíme pri seriáli a ideme spať.. O pol štvrtej ráno prichádza brutálna jazda na najbližšiu bojku ktorá bola položená 20metrov od brehu na hrane zahádzaná iba boiliesom a Katka vyťahuje z brehu krásneho 18.5kg šupíka.. rýchle fotky a naspäť do spacáku, ktorý sme nestihli ani zapnúť a prichádza jazda na druhú bojku ktorá bola za hádzaná partiklom sadám do člnu a podoberám krásneho 12kg šupíka.. O deviatej ráno prevážam všetky udice a nasleduje taký istý scenár ako deň predtým je pol jednej a jazda na strednú bojku s popkou Pineapplez a opäť 17kg torpédo.. O pol druhej sa ozýva aj posledná bojka na ktorej bol sladký panák v kombinácii Strawberry a Pineapplez zahádzany pár guličkami tej istej príchute a trochou peliet ako bonus.

Do večera už sa nič neudialo a tak balíme so šťastným pocitom.

Nech sa vám pri vode darí,

Za tím Massive Baits Rado.